vrijdag 29 juni 2012

TT Assen

29 juni ben ik met de motor naar Assen gegaan.

Voor het eerst ben ik naar de TT gegaan.

1.5 uur rijden met de motor was voor het eerst. En erg vermoeiend!!!

Daar aangekomen hebben we verder niets met motors gedaan of naar cros gekeken. Het feit was er dat ik er met de motor naar toe ben gegaan en de rest daar heerlijk genieten van het festival.

In de avond nog een optreden van Miss Montreal gezien. Voor het eerst zag ik haar en was ik helemaal verkocht. Liedjes kwamen bekend over wist alleen niet wie het zong.

Geslapen en de volgende dag weer optijd terug gereden. Toch jammer om daar als enige naar toe te gaan met de motor. Uitstapje met meerdere motorrijders is een uitstapje... Nu was het gewoon anderhalf uur heen en terug en verder niets.... Volgende keer toch ff kijken of het eventueel anders kan!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten